Veelgestelde vragen

Bestelling en levering 

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?


Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 5-10 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.


Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!


Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:
TRACK EN TRACE
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.


Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?


Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.


Vraag: Wat zijn de verzendkosten?


Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.*